۱۳۸۵ دی ۲۳, شنبه

آقای جنتی چیزی که عوض دارد گله ندارد

از قدیم الایام می گفتند :" موافق کل ا ناء یترشح بما فیه ". از کوزه همان برون تراود که در اوست
آقای احمد جنتی در نماز جمعه ی این هفته گفت :" بلی ما به بعضی جا ها به جهت ترویج اسلام کمک می کنیم " . این مطلب از چند جهت مورد تفحص و مداقه است ؟!
1) آقای جنتی شما از کجا و به اجازه ی کدام مردم؛ بیت المال را می بخشید؟!
2) اگر شما به مسلمانان ( البته آنان که مورد نظر خودشان است) کمک می کنید ؟! پس دیگر گله نداشته باشید که فلان کشور به فلان جا کمک می کند ؟! مثلا اگر شما به حزب الله لبنان کمک می کنید و ترویج اسلام مد نظرتان هست ؟! پس آمریکا هم به اسرائیل کمک می کند نباید بگوییم چرا ؟!
3) بله شما کمک می کنید؛ اما از جیب این ملت که خودش محتاج است و از ذخایر ارضی و منابع نفتی که دوام چندانی هم ندارد کمک می کنید ؟! اما کشورهای دیگر با تکنو لوژی که دارند کمک می کنند که در ارتقاء کشورشان است وبه منافع دولت ملتشان ؟! و بین این دو نوع کمک تفاوت فراوان است؟!
4) آقای احمد جنتی می شود بفرمایید با این کمک تا کنون چه نتیجه ای حاصل شده ؟! و آیا می دانید نتیجه ی این حرف چه ثمره ای دارد
5) احمد آقا ! آیا می دانید با این حرف شما تخم نفاق را کاشتید و می دانید احتمال یک جنگ تمام عیار را بو جود آوردید؟1
وووو0000
اما فکر می کنم که ایشان منظوری نداشتند ؟! ان شا ا000 که در راستای بقول خودشان استعمار و استکبار
نیستند ولی خوب گاهی اشتباهات پیش می آید ؟!
نقل می کنند :" ملا نصر الدن با الاغش از کوهی بالا می رفت و این الاغ زبان بسته نمی توانست از سنگلاخ ها بالا رود ؛ ملا گفت خدا یا نه می دانی و نه می پرسی ! باید سم الاغ مرا به گربه می دادی و پنجه ی گربه را به الاغ من؛ تا الاغ من راحت از کوه بالا رود و گربه هم نتواند لب طاقچه ی بالا رود و طا قار ماست را بریزد"

۲ نظر:

مرد پیر گفت...

درود
میرزا جان اقایان بذری که کاشته اند
نتیجه ای جز نابودی کشور در برنخواهد داشت .. متاسفانه .. هماناکه گفته نصر الدین عین واقعیت است

ناشناس گفت...

سلام بر شما دوست عزیز
کمک به مسلمین شئوناتی دارد و البته که مرغ همسایه هیچوقت غاز نیست و باز هم البته که چراغی که به خونه رواست به مسجد حرام است وقتی عزاداری فلسطینیها و در راس آنها برخی از نمک خورده های ایران را در رثای صدام جنایتکار مشاهده کردم یاد بی شمار تبلیغات بی حد واندازه برخی از افراد نظام در استقبال از پیروزی حماس افتادم و حال می بینم که بین عرفات و عریقات و خالد مشعل و ابوجهاد و عباس میرزاو هنیئه هیچ تفاوتی نیست.همگی عربهای ضد ابرانی اند وبس که حس ناسیونالیستی انها از حس مسلمان بودنشان پیشی گرفته و البته که کمک به ناسیونالیستها و نه مسلمانها جایز نیست.سری به حلقه شکنی درویشان و ماجرای پیرامونی آنها در وبلاگ حقیر بزن.سالگردشان است مثلا