۱۳۸۹ دی ۱۲, یکشنبه

اتهام به آقای احمدی نژاد

اگر کسی به آقای احمدی نژاد رئیس جمهور- نیمه یا تقریبا- منتخب مردم و دیگر فرمانروایان اهانت کند محاکمه می شود و جریمه اهانت را می پردازد و این طبیعی است . اما اگر احمدی نژاد و یا دیگر افراد فرمانروا به مردم اهانت کنند چگونه می شود ؟! البته مردم ما نه رونقی براشون مانده و نه حالش دارند، ولی علی فرض محا ل ؛ چه قانون یا ضمانتی برای دفاع از حقوق مردم هست؟!
به عنوان مثال :
1- آقای احمدی نژاد جمعی را خس و خاشاک خواندند ؟!
2- آقای دیگر؛ مرجعی بزرگ را که مورد احترام مردم بود ناسزا گفت ؟!
3- کس دیگری منتقدان را بره و بزقاله خواند ؟!
4- یک آقا ؛ جمعی از مردم را میکرب خطاب کرد؟!
5- آقای احمدی نژاد در باره ی یارانه ها فرمودتد :" یارانه ها پول امام زمان است مواظب باشید با پول های دیگرتان مخلوط نشود" ؟! البته این حرف مطا لب بسیار دارد؟! مبنی بر اینکه از کی تا حالا آقای ایشان نماینده امام زمام (عج) شده است؟! و امام زمان چگونه این اجازه را به وی داده است ؟! و یا این پول بابت رفتن ماشین دزدی شده نیروی انتظامی روی مردم است ؟!ووو به هر حال هر چه می خواهد باشد ولی نکته اینجاست که این پول با پول های دیگرتان مخلوط نشود یعنی جه ؟ آیا معنای آن این نیست که پول های دیگرتان نا درست است و... ؟ و این اهانت به مردم نیست ؟!
6 - در صورتی که معا ون اول وی متهم است ودادستان نیز این امر را تایید کرده اما ابقاء مانده و هیچ جوابی نیز داده نشده ؛ پس نوعی دهن کجی و اهانت به مردم نیست ؟!
7- آقای صادق محصولی را می گویند وام کذایی گرفته و یا در انتخابات و رئیس جمهور شدن احمدی نژاد سهم داشته ؛ ولی وزیر است و هیچ گونه جوابی که دال بر اثبات یا نفی باشد داده نمی شود ؟! آیا این بی اعتنایی به مردم نیست ؟!
8- آقای نقدی متهم به مسائل کوی دانشگاه بودو هست ، لذا بدون روشن شدن تکلیف وی ، دادن مسئولیت دوباره موجب اذیت و آزار مردم و بی اعتنایی به مردم نیست؟! و الی آخر تا کوی دانشگاه و کهریزک و ووو.اینها چگونه است ؟!و الیه المشتکی فی کل امور

۱ نظر:

zeera iranparast گفت...

سلام آشفتگیبازاری به نام واردات شکر، تعطیلی کارخانجات،بیکاری کارگران و کشاورزان، از دست رفتن صنایع مختلف مثل آهن، تولید و اشتغال همه نشان دهنده سقوط اقتصاد مملکتمون هست. حضرت امام خمینی فرمودند باید تحمل داشته باشیم. یا امام خمینی (ره)، سیسال تحمل کردیم و به غیر از گرانی و کمبود و حقوق ناچیز، چیزی ندیدیم. ما همه در راه توایم خمینی. پیش به روی حرم حسینی، لبیک یا خمینی.