۱۳۸۸ خرداد ۷, پنجشنبه

استراتژی مخالف ( تمامیت خواهان)


این روز ها شایعه است که این راهپیمائیها کور است و به جایی نمی رسد ؟ چرا که لیدر و یا رهبر ندارد ؟!.
البته اینگونه شایعه پراکنی ها جدید نیست . در انتخابات ریاست جمهوری چهار سال پیش تعدادی می گفتند:" آقای کروبی رای نمی آورد . این کار را ادامه داند تا انتخابات همین دوره ". ولی این دوره همه ی آراء از آن احمدی نزاد شد و شاید هم بیشتر ؟! اما دیدیم که آقای کروبی در همان دوره چه رای قابل توجهی آورد !
حال شایع کردند اعتراض و جنبش مدنی و دفاع مردم از آرائشان که بصورت راهپیما ئیهای آرام و در عین حال بسیار ماثر است بی نتیجه و در خاتمه سرکوب می شود ؟! در حالیکه این یک ترفند دیگری از جانب تمامیت خواهان و قدرتمداران است ! این گفته دارای دلائل فراوان است . که به بعضی اشاره می رود .
1) جنبش خود جوش مردم که در چند روز اخیر به منصه ی ظهور رسیده است که البته موسوی و کروبی هم بی تاثیر نبوده اند ولی تمام علت نیستند.
2) جنبش دانشجویان ما که سالهاست شروع شده است و کما کان ادامه دارد.
3) مردم ما تجربه ی دوران خاتمی را دارند و می دانند که ممکن است آقایان عقب نشینی کنند و لذا به آنان دل نبسته اند .
4) هم اکنون که در دهکده ی جهاتی بسر می بریم ، دیگر ملت ما در همین سر زمین محصور نیستند و در همه ی دنیا و با تما م ملت های دیگر زندگی می کنند .
5) حال که دوران ارتبا طات هستیم و اگر این سر دنیا کوچکترین اتفاق بیفتد آن سر دنیا با خبر می شوند ، چه نیاز به لیدر هست ؟!
6) مردم ما در این 30سال خودشان به تنهایی هر کدام یک لیدرند .پس جه نیازی به لیدر دارند ؟
7) از طرفی مردم تنها نیستند و بسیاری از بزرگان و نخبکان از جمله آیت العظمی منتظری؛ آیت الله اردبیلی ؛ آیت الله صانعی ؛ وووو؛ هنرمندان فهیم و فرهیخته ؛ ورزشکاران شجاع ؛ بسیاری از بازاریان آزاد منش؛ حتی بسیاری از نیرو های انتظامی و ارتش و سپاه وووو با مردم هستند .
8) ضعف مفرط دولتمردان و قدرت گرایان بی فکر .
9) جربزه و جسارت دانایان و بزرگان و بی اثر شدن تملق و چاپلوسی .
10) تاثیر بی حد و حصر مشکلات اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و غیره .ووووووو
پس نیاز چندانی به لیدر نیست اگر چه رهبران و بزرگان زیادی از این ملت ، ملت را یازی می دهند و این نهضت ادامه خواهد داشت تا اصلاحات کامل . ان شا الله ...

هیچ نظری موجود نیست: