۱۳۸۸ دی ۱۵, سه‌شنبه

حسین شریعت مداری و کیهان

حسین شریعتمداری در اهانت نامه "کیهان " نوشت در تشیع جنازه حضرت آیت الله العظمی منتظری( رض) حدود 5000 نفر شرکت داشته اند ؟! همین بازجوی ساشبق، شرکت کنندگان در تجمع جهار شنبه در طرفداری از رژیم را40000000 نفر ذکر کرده است ؟! ما می گوییم: نسبتا مرد تقریبا حسابی ، به فرض محال که این حدس درست باشد ؟! باز هم شما صد یه یک عقب هستید ؟ چرا که ؟ هر یک نفر از پنج هزار نفر معادل یک میلیون نفر از چهل میلیون است ؟!
1) آنکه در مراسم تشیع شرکت کرده با جان خودش بازی کرده و ممکن بوده با باطوم جان ببازد و حال آنکه آنطرفی با ساندیس و ساندویچ جان بسازد ؟!
2) آنکه در تشیع شرکت کرده به جهت تشیع مرجعی بوده که بلندای عظمت او به بلندای کهکشان ها و ستارگان و خورشید و ماه می رسید و آنطرف چطور ؟!
3) این نعداد شرکت کننده در تشیع ( که به نظر ما حدود یک میلیون انسان بودند) قسمتی از ارادتمندان و مقلدان ایشان بودند و بسیاری به دلیل شایعات و رعب و وحشت و............... شرکت نکردند و از آنطرف چطور ؟!
4) افراد تشیع کننده با رادیو و تلوزیون دولت روزنامه ها ، ارگان ها و... که از بیت المال تامین می شوند ،تشویق و ترفیع نمی گرفتند و آنطرف چطور؟!
5) ووووووووووووووووووووووو
6) تقریبا مرد نیمه حسابی فتیله را از گوش بیرون کن که این انقلاب بیمه شده خون شهدا و حضرت بقیه الله العظم (عج)است و از دست نا اهلان خارج خواهد شد و به حق داران اصلیش باز خواهد گشت .ان شا الله تعالی

۱ نظر:

ناشناس گفت...

باعرض سلام پاسخ دیگری به نوشته شریعتنداری در یکی از سایت ها خواندم که اظهار کرده بود بر اساس شیوه برآورد جمعیت کیهان بایستی به طول40 کیلومتر جمعیت در روز 9 دی حضور داشته باشد که این چنین نبوده است امان از وقتی که قافیه تنگ آید....