۱۳۸۷ تیر ۲۵, سه‌شنبه

آب قم گوارا می شود!؟

بعد از انقلاب قم یکی از شهرهای ویژه و مهم ایران بشمارآمد ، به همین سبب مسولین محترم نگاه ویژه به قم داشتند ، بوجه های زیادی به قم تخصیص داده می شد تا قم آباد گردد! ( البته نه تنها برای آبادی قم بلکه بیشتر برای آبادی اسلام و مکارم و مصابیح و نورانی کردن آن بوده و هست که این قسمت ربطی به ما ندارد و ما نباید اظهار نظر کنیم و الا کافر بی چون و چرا می شویم)
ولی در حقیقت از جمله مسائل مهم آبادی غیر از هوای جهنمی قم ، آب آن است، لذا متصدیان امر از همان ابتدا قول مصاعد ت درترمیم و شیزین شدن آب قم را می دادند از رئیس جمهور گرفته تا استاندار و فرماندار و شهردار و کفش دار همه وهمه کوشیدند تا آب قم را به اوج شیرینی و شفافیت برساندند ؟!
مدیریت بسیار قوی در این زمینه بکار گرفتند ، یعنی صورت مساله را پاک کردند و هم خودشان و هم مردم را راحت نمودند ؟! همین مسال معروف که اگر مسئله را بلد نیستید صورت مسئله را پاک کنید ؟!
به هر حال آب یک امر حیاتی است و نمی توان بدون آن زندگی کرد ، پس بدون این ما یع حیاتی در منزل نشسته بودم تا شاید فرجی حاصل شود ! یک مرتبه بفکر افتادم زنگی بهسازمان پایان آب بزنم . زنگ به 118 زدم و شماره ی سازمان پایان آب را پرسیدم ! این شماره را یغنی 7839093 الی 5 را به من مرحمت فرمودند؟! این شماره را به زحمت گرفتم که آقایی بزگوار ظاهرا بعد از صرف صبحانه گوشی را برداشت و گفت آقا اشتباه گرفتی ؟ به ایشان گفتم آقا پس حالا چه خاکی به سرم یریزم ، هوا گرم و کولر بی صاحب آب ندارد ؟! ظروف روی ظرفشویی مانده ووو گفتند با این شماره تماس بگرید ، به او گفتم آقا تورا به خدا شماره نده کسی گوشی را بر نمی دارد ، وی فرمود: به هر حال باید این شماره را 2851930 الی 6 را بگیری؟! آقا چشمت روز بد نبیند هر چه شماره ی مذ کوررا گرفتم، کامپیوتر بی غیرت ( که خدا لعنت کند این کافر های بی دین را که این کامپیوتر را ساختند) می گفت این شماه مسدود می باشد. دوباره با عجزو التماس از 118پرسیدم که آقا ما موفق به وصل سازمان پا یان آب نشدیم که این بار شماره ی 122 را داد ، خدا را شاهد می گیرم که به مدت یک ساعت این شماره را می گرفتم و بوق اشغال می زد تا اینکه با (حمد و قل هو الله) گرفت ؟! ولی کامپیوتر دوباره دخالت کرد و همی می گفت : شنوده عزیز اپراتور در حال پاسخ گویی به دیگری است وتا شنیدن پاسخ صبر نمائید ؟! ما آنقدر صبر کردم تا فرج حاصل شدو برق هم رفت ؟1 و مشگل ما به کلی حل شد! چون تلفن ما با برق کار می کند و حال که برق نیست نه دیگر مسئله ای وجود دارد و نه پاسخی می خواهد !!!!
خلاصه بعد که برق تشریف فرما شد ، ما دوباره شماره را گرفتیم و گرفتیم و گرفتیم تا معزه رخ داد و ما با متصدی امر ارتباط برقرار نمودیم و معضل را به ایشان گفتیم و ایشان راهنمایی کامل بلکه افاضه ی اکمل نمودند و مشگل ما را حل کردند ! بدین صورت که مردم باید کمتر آب مصرف کنند تا به همه برسد و الا کاری نمی توان کرد ؟! من هم از وی بسیار تشکر کردم . قصه تمام شدو ما بی آب کما کان ماندیم تا ان شا الله باران بیاید.
البته من یک راه حل به نظرم می رسد که اگر شهرداری پول بیشتری بگیرد و تراکم بیشتری بدهد که ساختمان ها بلند تر شود و طرح 99 ساله هم به ثمر بنشیند ، ذز این صورت هم بی خانه ها خانه دار می شوند و هم بی آب و برقی ها دارای آب و برق می شوند ، البته این در صورتی است که یک دعا بخوانیم و رو به آمریکا بایستم و فوت کنیم تا آمریکا سوسک شود و از دیواربالا رود ، و الا این راه حل ما هم به درد عمه مان می خورد ..

۲ نظر:

ورجاوند گفت...

با درود به میرزای عزیز
بازگشت مجدد و سعادت و سلامت شما را آرزومندم

Unknown گفت...

آیت‌الله منتظری پدر انقلاب اسلامی فرمودند: 
حفظ نظام مقدمه ‌است برای حفظ و انجام دستورات اسلامی. اگر بنا باشد به بهانه حفظ نظام، اقدامات ضد اسلامی انجام شود، نه نظام خواهد ماند نه اسلام
بسیجیها برادران و پدران ما هستند ‌ای برادر بسیجی‌آیا وجدانا شما قبول دارید رفتار شما به مردم مسلمان ما، رفتار اسلامی هست
چطور این جمهوریه عزیز اسلامی ما دو‌ام خواهد آورد وقتی‌رفتار دولت با مردم مسلمان ما کاملا غیر اسلامی هست