۱۳۸۵ آذر ۲۰, دوشنبه

خاتمی پس از هفت سال و احمدی شجاع پس هفت ماه

امروز در دانشگاه امیر کبیر رشته ی سخن از احمدی شجاع ربوده شد در صورتی که حدود هفت الی هشت ماه از دوران کاری احمدی نژاد و سپاه و بسیج می گذرد؛ البته وی مدت بیشتری است که با اشاره و بدست سپاه و بسیج روی کار آمده ولی مدت تسلط او بیش از این نیست؟! و این در حالی است که بعد از هفت سال ریاست خاتمی در دانشگاه پیش آمد و اینگونه منفور شد ( اگر چه عده ا ی می خواهند بگویند اینگونه نیست؟!)
به هر حال امروز دانشجویان در دانشگاه شعار مرگ بر استبداد ؛ مرگ بر دروغگو ؛ مرگ بر فریب کار و000 دادند ؟!
اگر چه بسیج و سپاه از اطراف و اکناف در دانشگاه جمع شده بودند که نگذارند این مساله پیش آید اما هر چیزی اندازهای دارد ؛ دانشجویان که عکس احمدی شجاع را می سوزانند باید گردانند گان بفهمند چه خبر است؟! شعارهایی چون هلو کاست و یا هسته ای و0000 کاربرد آنچنانی ندارد ؟! بستن روزنامه و سایت و وب سایت و000 دیگر مفید فایده نیست؟!
خاتمی به دانشجویان گفت:" ساکت باشید و الی دستور می دهم همه ی شما را باز داشت کنند" ولی احمدی شجاع از قبل گویا دستور داده است؟و؟؟؟؟!!!!

۳ نظر:

مرد پیر گفت...

درود
ای شیخ

مرد پیر گفت...

شیخ گفتی نمیه تمام گذاشتم
امدیم تمامش کنیم
ولیکن انقدر ازاحوالات این مردمان حیرانم که دیر بازی است به مخیله زده راهی مجنون سرا شویم با دیوانگان هم کلام و هم مسلک
بلکه انجا فرجی حاصل شود
و لختی اسوده بگیریم
شاید براستی ایراد از ما است
مردمان دیگر به حق اند ؟

mojtaba mostafavi گفت...

سلام ، رهبر عزیز حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند آزادی سخن و تظاهرات برای مصر ییها و تونسیها و همچنین مردم لیبی حلال است ، فقط می‌خواهم بپرسم آیا این آزادی فقط برای سنی هاست یا برای شیعیان هم هست ؟ چیزی که خیلی واضح است اینکه کشتن مسلمآنانی‌ که فقط آزادی حقیقی میخواهند دوباره مد شده ، چه در خارج و چه در مملکت خودمآن.